انتخاب چهاردهم

اخبار ويژه / سفر آزاد به ایران برای اتباع ۷ کشور 

هواپیماهای روسی در ایران جایی ندارند

ایسنا: مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی اعلام کرد: با توجه به عملکرد نه چندان مثبت هواپیماهای روسی در ناوگان ایران، شرکتهای هواپیمایی داخلی هیچ علاقه‌ای به خرید هواپیما‌های این کشور ندارند.

 

شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری

فارس: وکیل رئیس‌جمهور سابق از شکایت موکلش علیه اسحاق جهانگیری به اتهام افترا و نشر اکاذیب خبر داد. سیدعادل حیدری، وکیل احمدی نژاد در توضیحاتی گفت: آقای اسحاق جهانگیری در سالهای اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه های مکتوب و شبکه های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.

 

سفر آزاد به ایران برای اتباع 7 کشور  

 ایسنا: براساس اطلاعات پلیس فرودگاه‌های کشور، اتباع سوریه، ترکیه، لبنان، جمهوری آذربایجان، گرجستان، بولیوی و مصر بدون ‌آنکه به ویزا نیاز داشته باشند، - حتی از نوع فرودگاهی - می‌توانند برای مدت زمان مشخصی به ایران سفر کنند. بر اساس این گزارش، فقط کافی است گردشگران گذرنامه معتبر داشته باشند و در فهرست ممنو‌ع‌الورود‌ها نیز نباشند.

ممنوعيت پخش آثار سامي يوسف

الف: پخش آثار سامي يوسف، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده معروف از تمام شبكه‌هاي صداوسيما ممنوع اعلام شد. گفته مي‌شود، سفراخير سامي يوسف به سرزمينهاي اشغالي (اماكن مقدس مسيحيان و يهوديان)، دليل ممنوعيت پخش آثار وي از صداوسيماست.

 

بررسی سند «برجام» در کمیسیون امنیت ملی

ایسنا: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بررسی سند برجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را در دستور کار جلسه روز سه‌شنبه خود دارند.  این جلسه سه‌شنبه (6مرداد) ساعت 14 و 30 دقیقه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار خواهد شد.

مستند شهدای غواص منتشر شد  

ایرنا: مستندی با موضوع شهدای غواص به نام «کربلای 94» در آستانه چهلم تشییع 175 غواص شهید در تهران منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.